مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    مشاوره و سفارش

    ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

    کاهو مجلسی صادراتی+ توزیع کاهو رسمی مرغوب

    آنچه در این مقاله می خوانید...

    راهنمای انتخاب کاهو مجلسی صادراتی باکیفیتتوزیع مستقیم کاهو رسمی باکیفیتصادرات انواع محصولات صیفی

    کاهو مجلسی صادراتی یا همان کاهو رسمی یکی از پر مصرف ترین سبزیجات ها می باشد .این سبزی برگ های تازه و ترد خوشمزه ایی دارد. کاهو رسمی برای سلامت و بدن بسیار مفید است. و به تقویت چشم ها و به داشتن اندام سالم کمک میکند. از سرطان و التهاب کاملا جلوگیری می کند. کاهو رسمی در سالادها و مخصوصا سزار و در سوپ ها و ساندویچ ها استفاده می شود. کاهو رسمی بعد از خرید باید مصرف شود زیرا سریعا رنگ و مزه اش تغییر می کند و قابل مصرف نمی باشد.

    فروشگاه کاهو مجلسی صادراتی باکیفیت کیلویی

    راهنمای انتخاب کاهو مجلسی صادراتی باکیفیت

    به دلیل داشتن ویتامین A وK و انواع معدنی و پتاسیم و هیچ گونه چربی درون خود ندارد. و کلسترول درون کاهو و دارا بودن بافتی نرم و طعم و شکل ظاهری زیبا می توان گفت که پخش کاهو رسمی یکی از پر در آمدترین کارها در طول سال است که همه افراد از آن استفاده می شود.

    کاهو خواص فراوانی دارد که ابتدا خونساز است و به دلیل آب فراوان ادرار آور است و خواب آور و آرامش بخش است و برای اعصاب مفید می باشد و اگر كاهو را با سكنجبین و یا سركه بخورند اشتها آور است و درد معده را خوب می کند و كاهو قوای جنسی را تقویت می كند و برای زنانی که بچه شیر می دهند کاهو را باید ب صورت پخته مصرف کنند.

    کاهو از جمله سبزی‌هایی است که سرد و مرطوب است و در تمام طول سال به دلیل داشتن آب و هوای مناسب که اکثرا در فصل های سرد سال در دمای پایین در شهرهایی هم چون مشهد و تهران و اصفهان بوده و در فصل بهار در شهر خوزستان کشت می شود.

    راهنمای انتخاب کاهو رسمی باکیفیت

    توزیع مستقیم کاهو رسمی باکیفیت

    فروش کاهو رسمی در اواخر فصل بهار بسیار زیاد است و در بازار تره بار و میوه فروشی ها بسیار زیاد یافت می شود و به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان درون خود و قیمت مناسب همه افراد قادر به خرید آن می باشد به جز در بازار های داخلی به بازارهای خارجی هم صادر می شوند

    برای صادر کردن آن با توجه به وزن و اندازه و شکل ظاهری مناسب جدا کرده و درون کارتن ها قرار می دهند تا وزن ۸ کیلو و نباید به کارتن ها فشار بیاد زیرا باعث می شود خراب شوند. بهتر است بعد از خرید سریع و کامل شسته شود و درون کیسه فریزر قرار بدهیم و سر آن را گره بزنیم و سپس درون یخچال قرار دهیم تا ترد و خوشمزه بماند تا مزه و خواص اصلی خود را از دست ندهد. توزیع کاهو رسمی در این مجموعه امکان پذیر است.

    توزیع مستقیم کاهو رسمی باکیفیت

    صادرات انواع محصولات صیفی

    مجموعه گلبال سالانه بیش از ۱۰۰۰۰تن کاهو رسمی را به کشور های مختلف صادر می کند. این صادرات در سایه تمام تحریم های اقتصادی ایران صورت می گیرد. که خود رقم قابل توجهی است. ما کاهو رومی صادراتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

    برای ثبت سفارش و خرید کاهو رومانو صادراتی و یا حتی صادرات کاهو رسمی مرغوب با ما در ارتباط باشید. و یا با پر کردن فرم های موجود در سایت منتظر بمانید. تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

     

    مصطفی گلزار

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مصطفی گلزار

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09120684204

    phone icon شماره ثابت: 02191304204

    phone icon شماره مجازی: 0015184000403

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

    مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      مشاوره و سفارش

      ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

      1

      یک پاسخ به “کاهو مجلسی صادراتی+ توزیع کاهو رسمی مرغوب”

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      تماس بگیرید