مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    مشاوره و سفارش

    ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

    صادرات کاهو چینی+ قیمت کاهو چینی صادراتی

    آنچه در این مقاله می خوانید...

    بررسی نکاتی درباره کاهو چینی صادراتیخرید مستقیم کاهو چینی صادراتیگروه بازرگانی گلبال صیفی

    گیاه کاهو چینی یک گیاه ترکیبی است و این محصول در آسیا به طور گسترده کشت و مصرف می شود. آنها را می توانند به اشکال مختلف مانند خام و یا پخته مصرف کرد. علاوه براین مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی بدن را تامین می کند. ما قصد داریم بهترین مرکز کاهو چینی صادراتی که به آن کاهو کرفسی یا کاهو ساقه ای نیز می گویند را به شما معرفی کنیم. این گیاه که برای استفاده از برگ، ساقه و خواص مفید آن، پرورش داده می شود.

     

    بررسی نکاتی درباره کاهو چینی صادراتی

    بررسی نکاتی درباره کاهو چینی صادراتی

    پخش کاهو چینی، بیضی شکل و به رنگ سبز است که ساقه های آن ضخیم، اما برگ ها لطیف و ترد با گوشت سفید است. و این یک نوع گیاه زودرس است و از تحمل خوبی در برابر سرما برخوردار است. این نوع کاهوها برای افرادی که مشکلات روده ای یا معده دارند، قابل هضم و غالب هستند. علاوه بر این، مصرف آن در برابر فشار خون بالا مناسب است. کاهوهای چینی از خانواده گیاهان براسیکا هستند. همان خانواده ی، کلم بروکلی یا گل کلم می باشند.

    که عمدتا انواع زیادی دارند و دارای برگ های زیاد و به رنگ روشن اند، کاهو های چینی به صورت خام، عمدتا در کیسه ها مرطوب برای حفظ زمان ماندگاری بالاتر نگهداری می شوند که منبع تقریبی ویتامین ها و مواد معدنی است. ساقه کاهو چینی به طور کلی زمانی جمع می شود که قطر آن بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر و ۴ سانتی متر باشد. این قسمت از گیاه ترد، مرطوب و با طعم کمی متفاوت است. و می توان آن را به صورت تازه در سالاد مصرف کرد و یا آن را به صورت تکه تکه شده و پخته در تهیه غذا ها بهره برد. از برگ های جوان این نوع کاهو نیز می توان در خوراک استفاده کرد یا به آرامی طبخ کرد. این گیاه در چین، بسیار محبوب است، از آن در تهیه سوپ یا ترشی استفاده می شود.

    خرید مستقیم کاهو چینی صادراتی

    خرید کاهو چینی یک محصول هوای سرد است، برای بهترین نتیجه کاشت بهاره و پاییز توصیه می شود ولی رشد آن قلق خاص خود را دارد. از آنجا که این گیاه حدود ۹۵ درصد آب است بهترین غذا برای افراد دارای رژیم های سخت غذایی محسوب می شود و از طرف دیگر حاوی مواد معدنی فراوانی نیز هست.

    این نوع کاهو را می توانید با بهترین کیفیت از مرکز فروش کاهو چینی صادراتی تهیه کنید که خرید از این مرکز به آسان ترین شکل ممکن و به صورت غیر حضوری می باشد. در این فروشگاه که تازه ترین بازار تولید کاهو چینی را در اختیار دارد با بهترین مواد غذایی به صورت بدون واسطه و مقرون به صرفه آشنا خواهید شد.

    خرید مستقیم کاهو چینی صادراتی

    گروه بازرگانی گلبال صیفی

    گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال ساقه صادرات تره بار و صیفی جات یکی از صادر کنندگان برتر در حوزه تره بار و صیفی جات به شمار می رود. ما در این مجموعه سعی داریم. کاهو سالادی یا همان کاهو آیسبرگ با با کیفیتی بی نظیر و قیمتی واقعا رقابتی در اختیار تاجران قرار دهیم. برای این منظور و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

    ما شما را در فروش کاهو آیسبرگ مرغوب یاری خواهیم کرد. تا هم شما و هم مشتریان خارجی شما از این معامله سود فراوانی بدست آورید.

    مصطفی گلزار

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مصطفی گلزار

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09120684204

    phone icon شماره ثابت: 02191304204

    phone icon شماره مجازی: 0015184000403

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

    مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      مشاوره و سفارش

      ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

      2

      2 پاسخ به “صادرات کاهو چینی+ قیمت کاهو چینی صادراتی”

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      تماس بگیرید