مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    مشاوره و سفارش

    ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

    خرید و فروش گل کلم صادراتی+ صادرات گل کلم

    آنچه در این مقاله می خوانید...

    خرید و فروش گل کلم صادراتیبسته بندی گل کلم صادراتیقیمت خرید و فروش گل کلم صادراتیمقاصد صادراتی گل کلم گروه گلبال صیفی
    فروش گل کلم صادراتی

    خرید و فروش گل کلم صادراتی بدون واسطه به کشور های اطراف توسط گروه گلبال صیفی. جهت خرید و فروش گل کلم صادراتی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات با حذف واسطه ها و دلالان محصول گل کلم صادراتی را با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی با مناسبترین قیمت در سطح بازار و سایر رقبا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید . یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

    خرید و فروش گل کلم صادراتی

    گل کلم صادراتی باید دارای شرایط خاصی باشد. تا بتواند مسیر های طولانی راطی کند. و کیفیت و تازگی خود را از دست ندهد. یکی از مهمترین این شرایط نوع بذر انتخابی می باشد. ما نمی توانیم هر نمونه گل کلم را به صرف اینکه سفید و تازه می باشد صادر کنیم. به طور مثال گل کلم با بذر ۵۱۲ و یا بذر تاکیتا کیفیت خوبی دارد. از نظر رنگ و سفید بودن گل نیز مورد قبول می باشد. ولی این گل کلم به هیچ وجه مناسب صادرات نمی باشد. و تنها برای میادین تره بار و بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل که با وجود کیفیت خوب این محصول ، ماندگاری کوتاهی دارد. و پس از حدود ۳ روز رنگ آن متمایل به زرد می شود. و گل ها پلاسیده می شود.

    مناسب ترین بذر برای خرید و فروش گل کلم صادراتی پی اس می باشد. این بذر علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری طولانی تا بیش از ۱۰ روز را دارا می باشد. و برای صادرات به کشور هایی همچون روسیه که مسیری در حدود ۷روز را طی میکند نیز تازگی خود را حفظ می کند.

    خرید و فروش گل کلم

    گروه بازرگانی گلبال با تکیه بر تجربه چند ساله خود در صادرات تره بار و صیفی جات و اطلاعات لازم در این حوزه این اطمینان را به شما تاجران محترم می دهد. که محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را در بسته بندی های درخواستی شما آماده و ارسال نماید. تضمیین کیفیت و قیمت یکی از اهداف ما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی با ما تماس بگیرید. و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

    بسته بندی گل کلم صادراتی

    یکی از موارد مهم دیگر در خرید و فروش گل کلم صادراتی نوع سورتینگ آن می باشد. گل کلم صادراتی باید با برگ های اطراف آن سورت شود. یکی از عوامل بسیار مهم در ماندگاری و کیفیت گل کلم برگ های اطراف آن می باشد. که در تمام طول برداشت تا مصرف وظیفه آبرسانی به گل کلم را بر عهده دارد.

    گل کلم ها در سبد های پلاستیکی ۱۸ سانت ویژه حمل گل کلم بسته بندی می شود. در هر سبد ۶ عدد گل کلم گذاشته می شود. به صورتی که گل کلم ها در طول مسیر تکان نخورند. به این معنی که فضای خالی در بین محصول نباشد.

    خرید و فروش گل کلم

    گروه بازرگانی گلبال این آمادگی را دارد که محصول مور نیاز شما را با بسته بندی سفارشی مطابق با سلیقه مشتری سورت و بسته بندی نماید. شما تاجران محترم و مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

    قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی

    قیمت محصولات کشاورزی به ویژه گل کلم در بازار به  صورت روزانه و با میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود. البته لازم است بدانید که نوسانات نرخ ارز نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی دارد. گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات با حذف واسطه ها و دلالان محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را با کمترین و مناسبترین قیمت سطح بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

    خرید و فروش گل کلم

    مقاصد صادراتی گل کلم 

    خرید و فروش گل کلم صادراتی دزفول در فصل زمستان و بهار انجام می گیرد. این محصول پر فروش و پر طرفدار به کشور های  زیادی صادر می شود. روسیه با خرید روزانه بیش از ۲۰۰ تن یکی از مهمترین مشتریان گل کلم صادراتی می باشد.

    عراق نیز با خرید روزانه حدود ۱۰۰ تن گل کلم صادراتی پس از روسیه از مشتریان خوب این محصول می باشد.

    1. امارات
    2. قطر
    3. عمان
    4. کویت
    5. ارمنستان
    6. آذربایجان
    7. گرجستان
    8. و…

    از دیگر مشتریان گل کلم صادراتی هستند.

     

    گروه گلبال صیفی

    گروه گلبال صیفی

    گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات توانسته است محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را با مناسبترین قیمت سطح بازار و سایر رقبا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

    مصطفی گلزار

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مصطفی گلزار

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09120684204

    phone icon شماره ثابت: 02191304204

    phone icon شماره مجازی: 0015184000403

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

    مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      مشاوره و سفارش

      ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

      3

      3 پاسخ به “خرید و فروش گل کلم صادراتی+ صادرات گل کلم”

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      تماس بگیرید