مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    مشاوره و سفارش

    ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

    کلم سفید صادراتی+ خواص کلم پیچ صادراتی

    آنچه در این مقاله می خوانید...

    کلم برگ صادراتیکـلم پیچ در کدام مناطق کشور کشت می شود؟خواص کلم پیچ صادراتینحوه خرید و قیمت محصول صادراتی

    قیمت کلم برگ سفید یا کلم پیچ صادراتی دارای نوسان است. این نوسان به دلیل تغیرات بازار عرضه و تقاضا می باشد. کلم برگ سفید یا کلم پیچ صادراتی نام های دیگر این محصول پر فروش هستند.

    جهت سفارش و خرید کلم سفید با ما در ارتباط باشید. ما بهترین مرجع خرید کلم برگ صادراتی با کیفیت و قیمت مناسب را به شما معرفی میکنیم.

    کلم برگ صادراتی

    کـلم برگ یکی از انواع کـلم می باشد. این محصول در تمام فصول در کشور کشت می شود. البته برای کشت کـلم برگ صادراتی شرایطی نیاز دارد. اولین شرط وجود خاک حاصلخیز در منطقه می باشد. برای کشت کـلم پیچ به آب کافی نیاز است.

    به همین خاطر معمولا در مناطقی کشت می شود که رودخانه و یا برداشت آب چاه مجاز باشد. یکی دیگر از شروط مهم در کشت کـلم پیچ صادراتی معتدل بودن آب و هوا است. به این صورت که گرمای بیش از حد باعث ایجاد آفت و لک در کین ها می شود. در صورت سرمای زیاد محصول دچار یخ زدگی می شود.

    با این شراط البته باز هم در بسیاری از مناطق کشور کشت می شود. با این وجود تنها برخی مناطق کشت کـلم سفید معروف هستند. و حجم عظیمی از محصول کشت شده این مناطق صادر می شود. در ادامه به بررسی این مناطق خواهیم پرداخت.

    صادرات کلم سفید

    کـلم پیچ در کدام مناطق کشور کشت می شود؟

    کـلم پیچ صادراتی در فصول مختلف در مناطق مختلفی کشت می شود. در فصل بهار و در اردیبهش ماه و خرداد ماه شیراز و کرج تولید کنندگان اصلی کلم برگ صادراتی می باشد. در فصل تابستان کرج و ورامین زیر کشت کلم پیچ سفید قرار می گیرد.

    کشت کـلم پیچ صادراتی در فصل پاییز نیز در مناطق ورامین و کرج صورت می گرد. با شروع سرما در مناطق مرکزی کشور ، کشت این محصول پر فروش به جنوب کشور منتقل می شود. در میان شهر های جنوبی، شهرستان دزفول معروف ترین منطقه کشت کلم برگ می باشد.

    بیشتر بخوانید: خرید و قیمت روز گل کـلم

    از دی ماه تا اردیبهشت ماه تمام تاجران کـلم سفید به این منطقه روی می آورند. کلم برگ دزفول به عنوان یک برند شناخته شده در میان تاجران این حوزه است. سالانه بیش از ۵۰۰۰۰تن کلم سفید دزفول صادر می شود.

    گروه بازرگانی گلبال این آمادگی را دارد که در تمام فصول کلم پیچ صادراتی را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار تاجران این حوزه قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

    صادرات کلم سفید دزفول

    خواص کلم پیچ صادراتی

    کلم سفید دارای خواص بی شماری می باشد. کلم سرشار از فیبر می باشد، چربی ندارد و کالری کمی دارد. به همین خاطر برای کاهش وزن مفید است. این محصول موجب کاهش کسترول خون می شود.

    فیبر و مواد مغذی که در کـلم وجود دارد. به جای جذب شدن در خون به اسید های صفراوی در روده وصل می شوند و از طریق مدفوع دفع می گردند.

    تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، مبازه با سرطان و کاهش التهاب دیگر خواص این محصول است.

    خرید کلم سفید

    نحوه خرید و قیمت محصول صادراتی

    کلم سفید به دلیل نوسانات نرخ ارز و محصولات کشاورزی ثابت نمی باشد. شما تاجران محترم و مشتریان عزیز می توانید برای دریافت استعلام قیمت روز با ما در ارتباط باشید.

    گروه بازرگانی گلبال این اطمینان را به شما می دهد. که محصول با کیفیت بالای صادراتی را با مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. ما با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله خود در صادرات تره بار و صیفی جات محصول مورد نظر شما را بدون واسطه و در تمام طول سال تامین میکنیم.

     

    مصطفی گلزار

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مصطفی گلزار

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09120684204

    phone icon شماره ثابت: 02191304204

    phone icon شماره مجازی: 0015184000403

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

    مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      مشاوره و سفارش

      ضمن تشکر از ارتباط شما، با شما تماس می گیریم.

      3

      3 پاسخ به “کلم سفید صادراتی+ خواص کلم پیچ صادراتی”

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      تماس بگیرید